Serviceabonnement

Het serviceabonnement maakt het u makkelijker
Veel onderhoudswerkzaamheden worden door Velison Wonen gedaan. Voor het klein dagelijks onderhoud bent u echter zelf verantwoordelijk. Misschien vindt u het makkelijker om ook die reparaties te láten uitvoeren. Voor het onderhoud en de kleine reparaties die u als huurder zelf moet uitvoeren bieden wij het serviceabonnement. Voor een bedrag van € 5 per maand bent u verzekerd van vakkundige reparaties voor een groot deel van het huurdersonderhoud.

Handig, praktisch, snel en vakkundig zonder voorrijkosten en arbeidsloon. Het service abonnement biedt gemak en het bespaart u tijd. U hoeft alleen nog maar te bellen naar Velison Wonen om uw reparatieverzoek te melden 0255 535786.

Voordelen serviceabonnement
Het serviceabonnement heeft een aantal voordelen:

• u hoeft veel reparaties in de woning niet zelf te doen;
• Velison Wonen voert de reparaties op vakkundige wijze voor u uit;
• u betaalt geen voorrijkosten,  arbeidsloon en geen materiaalkosten;
• de kosten zijn aanzienlijk lager dan wanneer u zelf  een bedrijf inschakelt.

 

Wilt u meer weten over het abonnement?
In de folder over het serviceabonnement die u op deze pagina kunt downloaden, staat alle informatie over het abonnement.

 

 

Veelgestelde vragen

  • Mijn afvoer is verstopt. Wat moet ik doen?

    Wanneer u deelnemer bent van het service abonnement kunt u contact opnemen met Velison Wonen. Dit kan via een reparatieverzoek op onze website, telefonisch (0255-535786) of door langs te komen op ons kantoor tijdens openingstijden.

    As u geen deelnemer bent van het service abonnement is het verhelpen van de verstopping voor eigen rekening en neemt u zelf contact op met een ontstoppingsbedrijf.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor het serviceabonnement?

    Door het aanvraagformulier (in de rechterkolom op deze pagina) in te vullen, te ondertekenen en aar ons op te sturen, bent u voor minimaal één jaar lid. Uw serviceabonnement klein onderhoud wordt één maand nadat de aanmelding door ons is ontvangen van kracht, altijd op de eerste dag van een nieuwe maand. Nieuwe huurders kunnen bij het ondertekenen van het huurcontract met onmiddellijke ingang een abonnement afsluiten. De abonnementsprijs wordt gelijktijdig met de huur betaald.

  • Hoe zeg ik het serviceabonnement op?

    U kunt uw deelname aan het serviceabonnement alleen schriftelijk of per e-mail (infovelisonwonennl) opzeggen. De opzegtermijn bedraagt één maand en kan alleen eindigen op de laatste dag van een kalendermaand. 

     

     

  • Wat valt niet onder het serviceabonnement?

    Hoe uitgebreid het pakket van het serviceabonnement klein onderhoud ook is, enkele zaken blijven voor uw verantwoordelijkheid en rekening. We mogen erop vertrouwen dat u begrijpt, dat het schoonhouden van de woning of bedrijfsruimte en van de gemeenschappelijke ruimten niet onder het serviceabonnement klein onderhoud valt. Dit geldt ook voor reparaties van schade door verkeerd gebruik, vernieling of als gevolg van vorst voor zover u zelf maatregelen ter voorkoming van bevriezing (bijvoorbeeld van waterleidingen) had kunnen treffen. Bovendien valt niet onder het serviceabonnement klein onderhoud: schoorsteenvegen, schilderwerk binnen, behangen en het onderhoud van tuinen, erven, opritten en erfafscheidingen op zo een manier dat deze een verzorgde indruk maken; daar valt ook het verwijderen van beplanting onder die schadelijk is of kan zijn voor de opstallen. Alle herstellingen aan door de huurder aangebrachte veranderingen en toevoegingen zijn voor rekening van de huurder.
    Bij Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV), zoals een andere keuken, ligbad of toilet, die met andere materialen zijn aangebracht dan die standaard door Velison Wonen wordt gebruikt, zult u zelf voor het materiaal moeten zorgen. 

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?
Neem dan contact op met Velison wonen.