reparatie melden

Uw reparatie makkelijk online melden

U kunt hier eenvoudig uw reparatieverzoek doorgeven.

Neemt u liever telefonisch contact op? Dat kan via telefoonnummer 0255 535 786 van maandag tot en met vrijdag van 8.30 -12.30 uur. Voor dringende reparaties buiten openingstijden die niet kunnen wachten, kunt u contact opnemen met onze boodschappendienst 020 4858170.

Meld hier uw reparatieverzoek

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder toestemming van ons. Doet u dat wel dan zijn de kosten voor u.

Deze storingen kunt u wel rechtstreeks melden

CV-installaties

Is uw CV-installatie kapot of in storing? Dan kunt u wel zelf contact opnemen met de CV-installateur. 

  • Voor huurders die in IJmuiden wonen; Bonarius; telefoonnummer 088-1151313.
  • Voor huurders die in Velserbroek, Velsen Noord of Santpoort Noord wonen; Gasservice Kennemerland; telefoonnummer 0251-245454.

Rioolontstopping

Heeft u een rioolverstopping? Dan kunt u direct contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS) op telefoonnummer 020-314 44 44.

Wie betaalt de kosten van ontstopping?

  • Wanneer u in een flat of een appartementengebouw woont, betaalt Velison Wonen de kosten van ontstopping.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u lid van ons Serviceabonnement? Dan zijn de kosten voor Velison Wonen. U neemt bij een rioolverstopping direct contact op met Riool Reiniging Service op het bovenstaande telefoonnummer.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u geen lid van ons Serviceabonnement?  Dan kunt u contact opnemen met een ontstoppingsbedrijf naar eigen keuze  en de kosten zijn voor u.

Glasbreuk

Als u via Velison Wonen verzekerd bent voor glasschade: De Glaslijn 0800-0205050.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden