Ik ben huurder Reparaties en onderhoud Reparatie melden

Reparatie melden

Is er iets stuk in uw huis of in het gebouw waar u woont? Dan kunt u dat hieronder heel makkelijk aan ons melden. U kunt aangeven wat u gerepareerd wilt hebben en in welke ruimte in uw woning deze reparatie gedaan moet worden. Het wordt meteen duidelijk of Velison Wonen de reparatie in uw woning doet en betaalt of dat u zelf verantwoordelijk bent voor de reparatie. U kunt eventueel ook een foto  van het mankement toevoegen.

Verwarming/heet water Verstopping Liftstoring Glasschade
Reparatie melden

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder toestemming van ons. Doet u dat wel dan zijn de kosten voor u.

Deze storingen kunt u wel rechtstreeks melden

CV-installaties

Is uw CV-installatie kapot of in storing? Dan kunt u wel zelf contact opnemen met de CV-installateur. 

  • Voor huurders die in IJmuiden wonen; Bonarius; telefoonnummer 088-1151313.
  • Voor huurders die in Velserbroek, Velsen Noord of Santpoort Noord wonen; Gasservice Kennemerland; telefoonnummer 0251-245454.

Rioolontstopping

Heeft u een rioolverstopping? Dan kunt u direct contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS) op telefoonnummer 088-0301313.

Wie betaalt de kosten van ontstopping?

  • Wanneer u in een flat of een appartementengebouw woont, betaalt Velison Wonen de kosten van ontstopping.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u lid van ons Serviceabonnement? Dan zijn de kosten voor Velison Wonen. U neemt bij een rioolverstopping direct contact op met Riool Reiniging Service op het bovenstaande telefoonnummer.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u geen lid van ons Serviceabonnement?  Dan kunt u contact opnemen met een ontstoppingsbedrijf naar eigen keuze  en de kosten zijn voor u.

Glasbreuk

Als u via Velison Wonen verzekerd bent voor glasschade: De Glaslijn 0800-0205050.

 

Spoed reparatie melden buiten openingstijden kantoor: 020 4858170