Reparatie melden

Verwarming / heet water Verstopping Liftstoring Glasschade
Reparatie melden

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder toestemming van ons. Doet u dat wel dan zijn de kosten voor u.

Deze storingen kunt u wel rechtstreeks bij het bedrijf melden

CV-installaties

Is uw CV-installatie kapot of in storing? Dan kunt u wel zelf contact opnemen met de CV-installateur. 

  • Voor huurders die in IJmuiden wonen; Bonarius; telefoonnummer 088-1151313.
  • Voor huurders die in Velserbroek, Velsen Noord of Santpoort Noord wonen; Gasservice Kennemerland; telefoonnummer 0251-245454.
Rioolontstopping

Heeft u een rioolverstopping? Dan kunt u direct contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS) op telefoonnummer 088-0301313.

Wie betaalt de kosten van ontstopping?
  • Wanneer u in een flat of een appartementengebouw woont, betaalt Velison Wonen de kosten van ontstopping.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u lid van ons Serviceabonnement? Dan zijn de kosten voor Velison Wonen. U neemt bij een rioolverstopping direct contact op met Riool Reiniging Service op het bovenstaande telefoonnummer.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u geen lid van ons Serviceabonnement?  Dan kunt u contact opnemen met een ontstoppingsbedrijf naar eigen keuze  en de kosten zijn voor u.
Glasbreuk

Als u via Velison Wonen verzekerd bent voor glasschade: De Glaslijn 0800-0205050.

 

Spoed reparatie melden buiten openingstijden kantoor: 020 4858170