Spoed

Spoed buiten kantoortijd

Voor spoedeisende reparatieverzoeken en storingen buiten kantoortijd kunt u bellen met de boodschappendienst 020 4858159. Zij handelen uw reparatieverzoek of storing verder af en schakelen zo nodig een van de vaste aannemers van Velison Wonen in.

Een spoedmelding aan de CV, een rioolverstopping of glasbreuk kunt u direct doorgeven aan de betreffende partij:

Storing aan uw CV

Storing aan uw CV kunt u 24 uur per dag rechtstreeks doorgeven aan de installateur.
• Voor IJmuiden; Bonarius; tel.nr. 088-1151313
• Voor Velserbroek, Velsen Noord en Santpoort Noord; Gasservice Kennemerland; tel.nr. 0251-245454.

Rioolontstopping

Heeft u een rioolverstopping? Dan kunt u direct contact opnemen met de Riool Reinigings Service (RRS) op telefoonnummer 020-314 44 44.

Wie betaalt de kosten van ontstopping?

  • Wanneer u in een flat of een appartementengebouw woont, betaalt Velison Wonen de kosten van ontstopping.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u lid van ons Serviceabonnement? Dan zijn de kosten voor Velison Wonen. U neemt bij een rioolverstopping direct contact op met Riool Reiniging Service op het bovenstaande telefoonnummer.
  • Woont u in een eengezinswoning en bent u geen lid van ons Serviceabonnement?  Dan kunt u contact opnemen met een ontstoppingsbedrijf naar eigen keuze  en de kosten zijn voor u.

Melden glasbreuk

Indien u via Velison Wonen verzekerd bent voor glasschade: De Glaslijn 0800-0205050.

Storing aan het waterleidingnetwerk

PWN telefoonnummer: 0900 4050700 (lokaal tarief), op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden