Velison Wonen is continu op zoek naar mogelijkheden om de service naar onze huurders te verbeteren en tegelijkertijd kosten te besparen. Hierbij speelt uiteraard ook het milieu een rol en willen wij graag maatschappelijk verantwoord handelen.

Om de correspondentie met onze huurders te verbeteren wordt voortaan de post via het bedrijf Postex verstuurd. Postex is een dienstverlener die zorgt voor het afdrukken, inpakken en verzenden van post. De ontvanger kan kiezen om de post via de brievenbus of via e-mail te ontvangen.

Wat houdt de gewijzigde dienstverlening in

Als ontvanger van brieven, kunt u er voor kiezen om de post die wij versturen voortaan digitaal te ontvangen. Bij de brieven die u krijgt, treft u een voorblad met een unieke, tijdelijk geldige code aan. Deze vult u in op de website van Postex, of hieronder:

 

Nadat u de code heeft ingevuld, ziet u een aantal mogelijkheden. U kunt:

  • het document digitaal bekijken;
  • uw ontvangstvoorkeur wijzigen van post naar digitaal of andersom;
  • uw e-mailadres invoeren of wijzigen;
  • het document downloaden;
  • en als het een document met een betaalverplichting is, zoals bijvoorbeeld de maandelijkse huur, dan kunt u direct via iDEAL betalen.

Ook kunt u de post die u daarna digitaal ontvangt nog 1 jaar lang op die website inzien of downloaden. Op bovengenoemde website is overigens ook meer informatie te vinden over de werking van de Postex postverzending.