Huurderstevredenheid meten
We willen goede service bieden aan al onze huurders. Om te weten of dat lukt, meten we elke 3 maanden wat huurders van onze dienstverlening vinden. Dit gebeurt door KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties.
Onze dienstverlening onder de loep
KWH onderzoekt verschillende aspecten van onze dienstverlening. Je moet dan denken aan de dienstverlening aan nieuwe huurders, vertrekkende huurders, huurders die een reparatie melden en onderhoud aan de woningen. Op dit moment scoren we niet op al deze onderdelen voldoende. Voor de onderdelen 'vertrekkende huurders' en 'onderhoud' voldoen we niet aan de norm. Voor ons een extra stimulans om hard aan de slag te gaan om de tevredenheid van onze huurders te verbeteren.
Meedoen aan het onderzoek
Als huurder kun je een e-mail ontvangen of je kunt gebeld worden door KWH met de vraag om een vragenlijst in te vullen. Voor het onderzoek werkt KWH samen met onderzoeksbureau DESAN. Zij versturen de e-mails en zij bellen voor het telefonisch afnemen van de vragenlijsten. Het bellen gebeurt met 020-nummers en 010-nummers. Heb je een oproep gemist van een nummer dat je niet kent en je belt dit nummer terug, dan hoor je dat dit een telefoontje voor het onderzoek was.
Je kunt ervan uitgaan dat zowel Velison, als DESAN, als KWH zorgvuldig met je gegevens omgaan. Jouw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt en je antwoorden blijven anoniem.
We zetten ons voor je in
Je mag van ons verwachten dat we deskundig en behulpzaam zijn, meedenken en een vriendelijke service bieden. We bieden je graag een fijn, betaalbaar huis waar je met plezier woont.