Betalingsregeling

Heb je problemen met het betalen van de huur? We kunnen samen met je kijken hoe je de huurbetalingsproblemen kunt aanpakken. Meestal lukt het om een betalingsregeling te treffen. Met een betalingsregeling kun je in maximaal een half jaar jouw huurachterstand inlopen. Is de huurachterstand erg opgelopen? Dan valt zo’n betalingsregeling natuurlijk niet mee. Trek daarom op tijd bij Velison aan de bel als je betalingsproblemen hebt. Je kunt contact opnemen met onze medewerker huurincasso via het contactformulier of op telefoonnummer 0255 535786.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Een betalingsregeling mag uit maximaal 6 termijnen bestaan.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

Je mag 1 keer per jaar een betalingsregeling aanvragen.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze medewerker huurincasso het contactformulier.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

Je kunt ons machtigen om het maandelijkse bedrag automatisch van jouw rekeningnummer af te schrijven. Je kunt er ook voor kiezen om het maandelijkse bedrag zelf over te maken op onze rekening: NL75 BNGH 0285 1613 50 ten name van Velison Wonen.