Serviceabonnement

Het serviceabonnement van Velison Wonen ontzorgt je. Veel onderhoudswerkzaamheden waarvoor je zelf verantwoordelijk bent, hoef je met een serviceabonnement niet meer zelf te doen. Voor € 5 per maand ben je verzekerd van vakkundige reparaties voor een groot deel van het huurdersonderhoud. Vind je op deze pagina niet wat je zoekt? Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 535 786.


Voordelen serviceabonnement

Handig, praktisch, snel en vakkundig zonder voorrijkosten en arbeidsloon. Het serviceabonnement biedt gemak en het bespaart je tijd. Je hoeft alleen nog maar je reparatie te melden via MijnVelison of 0255 535 786.

Het serviceabonnement heeft een aantal voordelen:

  • Je hoeft veel reparaties in de woning niet zelf te doen.
  • Velison Wonen voert de reparaties op vakkundige wijze voor je uit.
  • Je betaalt geen voorrijkosten, arbeidsloon en geen materiaalkosten.
  • De kosten zijn aanzienlijk lager dan wanneer je zelf een bedrijf inschakelt.

Veel gevraagd over Serviceabonnement

Wat houdt een serviceabonnement in?

Algemeen

Het serviceabonnement van Velison Wonen ontzorgt je. Veel onderhoudswerkzaamheden waarvoor je zelf verantwoordelijk bent, hoef je met een serviceabonnement niet meer zelf te doen. Voor € 5,- per maand ben je verzekerd van vakkundige reparaties voor een groot deel van het huurdersonderhoud.
Wanneer je geen serviceabonnement hebt afgesloten, kan het zo zijn dat sommige reparaties niet kunnen worden uitgevoerd. Dit wordt aangegeven als je de reparatie meldt.

Hoe sluit ik een serviceabonnement af?

Algemeen

Via aanmelden serviceabonnement, kun je doorgeven dat je wilt deelnemen aan het serviceabonnement. Je bent dan voor minimaal één jaar lid. Het serviceabonnement wordt één maand nadat wij jouw aanmelding hebben ontvangen van kracht, altijd op de eerste dag van een nieuwe maand. Nieuwe huurders kunnen bij het ondertekenen van het huurcontract een abonnement afsluiten. Dat gaat dan direct in. De abonnementsprijs betaal je gelijktijdig met de huur.

Ben ik verplicht een service abonnement af te sluiten als ik een woning van jullie huur?

Algemeen

Nee, je bent niet verplicht een serviceabonnement af te sluiten. We raden het zeker wel aan. Met een serviceabonnement kun je contact met ons opnemen voor diverse klussen in de woning. Onze vakmannen komen dan bij je langs om de reparatie uit te voeren.
Maak je gebruik van het klantportaal Mijn Velison? Dan kun je zelf een afspraak inplannen met onze vakmannen.
Heb je interesse in het afsluiten van het klantportaal en heb je nog geen activatiecode of weet je niet hoe dit werkt? Neem dan contact met ons op via 0255 535 786 of het contactformulier 

Wat betaal ik voor een serviceabonnement?

Algemeen

Voor het serviceabonnement betaal je € 5,- per maand.

Kan ik het serviceabonnement opzeggen?

Algemeen

Ja, je kunt het serviceabonnement per maand opzeggen, maar wel moet je eerst een jaar lid zijn geweest. Je kunt jouw deelname aan het serviceabonnement opzeggen via serviceabonnement opzeggen. De opzegtermijn is één maand en kan alleen eindigen op de laatste dag van een kalendermaand.

Welke reparaties voeren jullie uit als ik een serviceabonnement heb afgesloten?

Algemeen

Als je een serviceabonnement hebt afgesloten, voeren wij kleine reparaties uit die de huurder anders zelf had moeten betalen. In de folder serviceabonnement lees je welke reparaties wij uitvoeren.