Ik heb een klacht over (medewerkers van) Velison Wonen. Waar meld ik dat?
Algemeen
Een klacht over onze medewerkers of een antwoord waar je het niet mee eens bent, kun je melden via
.De informatie over de huurverhoging 2025 staat op de website. Lees hier meer over de huurverhoging.
Je leest hier ook meer over de plannen van de overheid voor huurbevriezing.
Een klacht over onze medewerkers of een antwoord waar je het niet mee eens bent, kun je melden via
.Je kunt ons bellen 0255 535 786 en mailen, het mailadres van Velison Wonen ook het contactformulier komt bij ons team binnen.
Je kunt met ons bellen via 0255 535 786 maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 13.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.
Ook kun je ons een mail sturen via het mailadres van Velison Wonen of je vult het contactformulier in.
U kunt terecht bij ons wijkkantoor aan het Pancrasplantsoen 7 in Velsen-Noord op:
Onze huurders uit Velsen-Noord kunnen daar met onze wijkbeheerder of onze woonconsulent spreken. Lukt het niet om tijdens het inloopspreekuur te komen? Loop gerust binnen.