Klacht of compliment?

We helpen je graag goed. Toch kan het gebeuren dat je daar niet tevreden over bent. Dat horen wij dan graag. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Hoe meld je een klacht?

 Je kunt een klacht op onderstaande manieren aan ons doorgeven:

Lukt het niet om de klacht samen op te lossen?

Interne klachtenprocedure

Als je niet tevreden bent, kun je een klacht bij ons melden. We proberen dan samen met  jou een oplossing te vinden. Het kan dat we er samen toch niet uitkomen. In zo een bijzonder geval kunnen huurders een klacht indienen bij de Regionale geschillencommissie Kennemerland en IJmond. 

Regionale geschillencommissie Kennemerland en IJmond

Heb je de interne klachtenprocedure van Velison afgerond? En ben je niet tevreden over de manier waarop wij jouw klacht hebben opgelost? Dan kun je de Regionale Geschillencommissie inschakelen. De geschillencommissie beoordeelt klachten van huurders en brengt vervolgens een onafhankelijk advies uit. Met dit advies kan de klacht worden opgelost.

Op de website van de Regionale Geschillencommissie lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat de commissie met jouw klacht doet.

Meldpunt gemeente

Vanaf 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders of verhuurbemiddelaars. Iedere huurder kan daar terecht. Voor gemeente Velsen is het meldpunt bereikbaar op 0255 567 200 of via goedverhuurderschap@velsen.nl.

Huurcommissie of kantonrechter

In een aantal gevallen kun je ook naar de huurcommissie of de kantonrechter gaan. Via deze link vind je meer
informatie

Een compliment mag natuurlijk ook

 Heb je geen klacht, maar een compliment voor Velison of een medewerker? Dat mag natuurlijk ook. Graag zelfs! Je kunt hiervoor het formulier compliment of klacht melden gebruiken.

Veel gevraagd over Klacht melden

Ik heb een klacht over (medewerkers van) Velison Wonen. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze medewerkers of een antwoord waar je het niet mee eens bent, kun je melden via

het formulier klacht Velison Wonen

.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Is een reparatie niet goed uitgevoerd? Je kunt dit melden bij Velison Wonen via het formulier klacht melden.

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Je kunt dit aangeven bij de projectleider of bewonersbegeleider die bij dit project betrokken is.