Reparatie melden

Heb je een reparatie? Dit meld je bij ons. Je doet dit gemakkelijk via MijnVelison. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder onze toestemming. Als je dit doet moet je zelf de kosten van de reparatie betalen. In sommige gevallen kun je de reparatie direct melden bij het bedrijf dat de reparatie uitvoert. Hieronder zie je welke reparaties dit zijn. Heb je nog vragen? Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 535 786.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?

Algemeen

Je kunt een reparatie doorgeven via reparatie melden. Je kunt ons ook bellen om een reparatie te melden op telefoonnummer 0255 535 786. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 13.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur..

Ik heb een stroomstoring, kortsluiting, elektriciteit storing

Algemeen

Voor je contact op neemt met Velison Wonen, controleer dan eerst of er een defect in een apparaat zit. Dit kun je doen d.m.v. de stekkerproef.
Dit doe je door alle stekkers in de woning uit het stopcontact te halen en de stoppen weer in de goede stand te zetten. Dan stop je één voor één de stekkers weer in het stopcontact. Zodra er een defect ín een apparaat zit, dan slaat de stop er weer uit. Op dat moment weet je dat de storing is veroorzaakt door dat specifieke apparaat. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Velison Wonen.

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

Een reparatie die spoed heeft, kun je tijdens kantooruren melden bij Velison Wonen op telefoonnummer 0255 535 786. Buiten kantooruren meld je een reparatie die spoed heeft bij onze boodschappendienst, 020 485 8170.

Hoe meld ik een reparatie in het weekend of 's avonds?

Algemeen

In het weekend of 's avonds kun je een reparatieverzoek melden bij Velison Wonen via reparatie melden. Als een reparatie spoed heeft, kun je altijd bellen met onze boodschappendienst, 020 485 8170. Let er wel op dat er ook echt spoed moet zijn wanneer je in het weekend naar onze spoeddienst belt. Denk hierbij aan een gaslek, ernstige lekkages, water bij elektra en dergelijke. Wanneer je de spoeddienst onnodig inschakelt, kan het zijn dat we kosten in rekening moeten brengen.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Als je een afspraak wilt verzetten, kun je het beste bellen met Velison Wonen op telefoonnummer 0255 535 786. Onze medewerkers kunnen de afspraak dan voor je verzetten. 

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak afzeggen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Als je een afspraak met een monteur wilt afzeggen, kun je het beste bellen met Velison Wonen op telefoonnummer 0255 535 786

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Algemeen

Als de monteur niet binnen de afgesproken tijd bij je is, neem dan contact op met Velison Wonen via telefoonnummer 0255 535 786.

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Dat is vervelend. Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kun je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met Velison Wonen op telefoonnummer 0255 535 786 of melden met het contactformulier.