Inschrijving betalen

Heb je een vraag over de betaling van jouw inschrijving als woningzoekende? Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 535 786. Of ga naar Mijn Woonservice voor meer informatie.

Veel gevraagd over Inschrijving betalen

Waarom vraagt Mijn Woonservice inschrijfgeld?

Algemeen

Mijn Woonservice maakt kosten en wil graag haar systeem up to date houden. Dit betalen ze met het inschrijfgeld.

Hoe en waar betaal ik het inschrijfgeld?

Algemeen

Bij het inschrijven betaal je het inschrijfgeld via iDEAL of door het afgeven van een eenmalige machtiging. Zie voor meer informatie Mijn Woonservice.

Kan ik betalen met een acceptgiro?

Algemeen

Het is niet mogelijk om te betalen via acceptgiro.

Kan ik een automatische incasso afgeven?

Algemeen

Het is alleen mogelijk om een eenmalige machtiging af te geven.

Ik heb een eenmalige machtiging afgegeven, maar ik wil op een andere manier betalen. Kan dat?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik weet mijn IBAN niet. Waar kan ik dit opzoeken?

Algemeen

Dit kun je opzoeken op het rekeningafschrift van de bank of in de bankieren app. Ook staat op je IBAN op je bankpas.

Als ik mij uitschrijf, krijg ik dan de inschrijfkosten terug?

Algemeen

Nee, je krijgt geen geld terug als je je uitschrijft als woningzoekende.