Nieuwe website en huurdersportaal MijnVelison

Je las er al over in ons bewonersmagazine dat je vorige week kreeg. Op dinsdag 28 mei staat onze nieuwe website en het huurdersportaal MijnVelison live. In het huurdersportaal MijnVelison kun je veel woonzaken online zelf regelen op je pc, tablet en/of smartphone. Makkelijk en  wanneer het jou het beste uitkomt.

Dit kun je zelf regelen in MijnVelison

  • Reparaties melden en eerdere meldingen bekijken 
  • Betaalgegevens wijzigen en inzien  
  • Contactgegevens aanpassen  
  • Huur opzeggen  
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Vraag stellen of een terugbelverzoek maken.
  • Direct betalen van je huur of betalingsachterstand met iDEAL.
  • Overlast melden
  • Serviceabonnement aanvragen
  • De woningwaardering (aantal punten) van je woning bekijken

Zo meld je je aan voor MijnVelison
De komende weken ontvangen al onze huurders een brief met een persoonlijke activatiecode, waarmee het account voor MijnVelison via onze nieuwe website kan worden geactiveerd. In de brief lees je hoe je dat kunt doen.

Juiste e-mailadres bij ons bekend?
Je kunt je account alleen activeren als jouw e-mailadres in ons systeem staat. Staat je e-mailadres nog niet in ons systeem? Stuur ons dan een e-mail met jouw naam en adresgegevens.

Alleen digitaal als je dat zelf wilt
Als je het handig vindt, kun je jouw zaken online regelen, ook buiten onze kantoortijden. Wil je een medewerker liever persoonlijk spreken? Dat blijft ook mogelijk.

Hulp nodig?
Heb je de brief ontvangen, maar lukt het niet om je account te activeren?  We helpen je graag verder! Neem contact met ons op via 0255 535786 of via het contactformulier. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 13.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.